V roce 1982 absolvovala Taneční oddělení Státní konzervatoře v Praze. Tentýž rok nastoupila do baletního souboru Státního divadla v Brně, kde záhy získala smlouvu sólistky a vytvořila zde řadu hlavních rolí jak v klasickém tak i v současném repertoáru (Labutí jezero, Giselle, Coppélie, Marná opatrnost, Zkrocení zlé ženy, Paní mezi stíny, aj.). Její role se vyznačovaly precizní taneční technikou a citlivým emocionálním prožitkem. Měla možnost pracovat s Lubošem Ogounem, což výrazně ovlivnilo její profesní směřování.
Následovalo angažmá v souboru Pražský komorní balet, kde pod vedením Pavla Šmoka ztvárnila stěžejní party původního repertoáru (Kreutzerova sonáta, Americký kvartet, Hirošima, Z mého života, Večerní písně) a zároveň byla první interpretkou choreografií Trio g-moll, Holoubek a obnovené Rossiniády. Zde také začala její první pedagogická činnost v rámci vedení tréninků PKB.
Od počátku své kariéry se intenzivně zajímala o moderní tanec, což vedlo ke studiu pedagogiky na Taneční katedře s tímto zaměřením. Zde navázala na předchozí zkušenosti s prof. Ivankou Kubicovou, která pro ni vytvořila choreografii na Celostátní baletní soutěž (Košice 1981, 3.cena).
Po ukončení studia pod vedením prof. Kubicové začala na Taneční katedře HAMU vyučovat, nejdříve jako externí pedagog, poté jako odborný asistent, kde působí až do současnosti (moderní tanec, repertoár se zaměřením na Pražský komorní balet).
Svoji interpretační kariéru dokončila v souboru Laterny Magiky, kde ztvárnila sólové party v choreografiích J.P.Aviotta (Odysseus, Casanova, Hádanky).
Od roku 2000 se věnuje pouze pedagogické činnosti. Nejdříve na Tanečním centru Praha (výuka klasického tance a repertoáru), poté na Konzervatoři hl.města Prahy (moderní tanec, repertoár), zároveň pracuje jako repetitor souboru Bohemia balet a podílí se na světelné spolupráci představení.
Během své kariéry spolupracovala také na různých nezávislých projektech jako interpret i pedagog a vyučovala na letních tanečních školách a kurzech. Zároveň absolvovala mnoho kurzů, kde rozšiřovala svoje profesní zkušenosti, např. Rotterdamse Dansacademie, London Contemporary Dance School, L´été de l´Est či Palucca Schule Dresden.
Ve své současné pedagogické praxi spojuje zkušenosti interpreta klasického baletního repertoáru se znalostmi z tance moderního a současného.