Nové komponované představení Moz-Art je ukázkou, tak potřebné, pragmatické spolupráce mezi profesionálními tanečníky Pražského komorního baletu a nejlepšími studenty konzervatoře Taneční centrum Praha – členy Baletu Praha Junior, kterou jim umožňuje Dům tanečního umění Braník. Večer je složený z jednoaktových inscenací, představí se dva významní maďarští choreografové Attila Egerházi a Loránd Zachár, vedle nich mladý úspěšný český choreograf Šimon Kubáň.
První část večera nese název Painted Rainbow. V choreografii Attily Egerháziho zatančí Balet Praha Junior jednoaktovou taneční etudu, jež nabídne oživené obrazy představující hořkosladké stránky života, vycházejí z inspirace hudební předlohy.
Večer pokračuje choreografií Opus 13 Šimona Kubáně, jež je inspirována citátem Williama Shakespeara: „Když kámen, kov i moře, celý svět všemocná smrt tak nelítostně sžírá, jak tuhle spoušť má krása vydržet, když křehký květ je celá její síla?“
O třetí teneční kreaci večera pojmenovanou Ornament se postaral choreograf Lóránd Zachár. Tato zábavná dvacetiminutová choreografie evokuje atmosféru barokních bálů. To podtrhuje i hudební předloha, tehdy populárního francouzského skladatele Marina Maraise, nazvané Básně bláznovství. Na jevišti se střídají groteskní návaly energie s něžnými cituplnými výjevy tu v rychlém, tu v pomalém tempu.
V druhé půlce večera po přestávce proběhne premiéra jednoaktového baletu Mirabell. Na hudební skladby Mozartovy hudby ji režíroval a choreografoval Attila Egerházi, který se zapsal i do historie českého tanečního umění jako šéf baletu v Jihočeském divadle, a více než dvacet let zcela zásadně ovlivňuje kmenový repertoár a uměleckou tvář souboru Balet Praha Junior.
Choreografie Mirabell je inspirována geniální hudbou skladatele Wolfganga Amadea Mozarta, na první poslech optimistickou, ale ve své podstatě intimní, plnou skrytých významů a symbolů. Hudba je podle Egerháziho poezií, dílem mnoha poloh stejně rozličných, jako byl Mozart sám. Název Mirabell odkazuje na atmosféru barokního zámku a jeho květinových zahrad v Salzburgu. Mozartovu dobu podtrhují kostýmní návrhy od Andrey T. Haamer, které tvoří symbolické spojení mezi tím, co bylo, je, a bude, podtrhují nadčasovost obsahu.